Količina:

0


Znesek:

0,00

Brezplačna dostava za naročila nad 70 €
01 832 34 94
infolinea-kozmetika.si
sledite nam

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine linea-kozmetika.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje BOŠTJAN PEČUH S.P., LINEA KOZMETIKA, Utik 47a, 1217 Vodice (v nadaljevanju ponudnik oz. prodajalec). Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani dne 26.01.1994, matična številka: 5299937, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI30877814, ustanovitelj je Boštjan Pečuh.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika oz. kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Cene

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila pod navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi ponudnik zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Dostava

Naročeno blago ponudnik pošlje z DPD, kurirsko in paketno distribucijo, d.o.o. ali Pošto Slovenije d.o.o..
Dostava je za vsa naročila nad 70,00 € brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 70,00 € pa se obračunavajo po internem ceniku podjetja BOŠTJAN PEČUH S.P., LINEA KOZMETIKA.
Pridržujemo si pravico dostave z drugo dostavno službo.
Dostava izdelkov je možna tudi v druge države. V tem primeru ponudnika kontaktirajte.

myDPD

Pričakujete DPD paket? Z mobilno aplikacijo myDPD, ne boste nikoli več zamudili dostave.

Nova myDPD aplikacija omogoča:

  • Sledenje paketu v živo, s pomočjo funkcije „Live tracking”, ki vam pokaže, kje se trenutno nahaja vaš paket.
  • Izbiro alternativnih lokacij za dostavo. Če vas v času dostave paketa ne bo doma, enostavno izkoristite možnost preusmeritve na drug naslov, na eno od številnih DPD Pickup prevzemnih točk, v enega od DPD Direct4.me paketnikov ali spremenite datum dostave.
  • Ogled vseh vaših paketov na enem mestu.
  • Ocenjevanje DPD dostave.

Sodobno oblikovan vmesnik je popolnoma prilagojen uporabnikom aplikacije, tako da dogovor o dostavi postane kot izmenjava sporočil s prijatelji!

Vse spremembe lahko izvedete v klepetu s chatbotom Injo! V samo nekaj klikih lahko uredite dostavo paketa, kakor vam najbolj ustreza.

Se sliši preprosto? Saj tudi je!

Novo aplikacijo myDPD si lahko naložite na Google Play ali App Store.

Nakup

Kupec izbere izdelek, ki ga želi kupiti in klikne na gumb "Dodaj". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če kupec želi odstraniti, zmanjšati ali povečati naročeno količino določenega izdelka, to uredi v Košarici.

Postopek zaključevanja naročila sproži s klikom na Košarico ter gumbom "Na blagajno". Spletna trgovina kupca vodi skozi naslednje korake:

  1. korak - pregled naročila
  2. korak - izbira načina dostave
  3. korak - izbira načina plačila
  4. korak - pregled naročila; na tem koraku lahko kupec preveri pravilnost vseh podatkov
  5. korak - zaključeno naročilo.


Po oddanem naročilu na e-mail kupec prejme povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb "Oddaj naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.

Ponudnik kupcu izda račun za vsako dobavo blaga. Na računu so navedene cene izdelkov in vsi stroški v zvezi z nakupom. Račun ponudnik pošlje kupcu v PDF formatu na njegov elektronski naslov. Ponudnik prosi, da kupec račun shrani, saj mu morebiti lahko služi kot garancijski list za kupljene izdelke.

Zgodovina nakupov: V primeru, da kupec želi vpogled v zgodovino nakupov, se prijavi v spletno trgovino in desno zgoraj klikne na "Moj profil". Zgodovino dosedanjih nakupov najde pod zavihkom "Moji nakupi".

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Če se kupec odloči za plačilo po povzetju, potem bo skupaj s paketom prejel račun, ki ga bo poravnal dostavnemu uslužbencu.
  • Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se kupec odloči za plačilo po predračunu, bo po elektronski pošti prejel predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ponudnik posreduje z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, bo kupec prejel naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti podjetja BOŠTJAN PEČUH S.P., LINEA KOZMETIKA.
  • S plačilno kartico prek interneta (Maestro, MasterCard, Visa)

Časi in načini dostave

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta DPD, kurirska in paketna distribucija, d.o.o. in Pošta Slovenije d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Vračilo blaga

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga v 14 dneh

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer s sporočilom na mail info@linea-kozmetika.si, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.

Blago mora kupec vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno mora priložiti tudi originalni račun ter podatke o svojem transakcijskem računu, na katerega želi vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je BOŠTJAN PEČUH S.P., LINEA KOZMETIKA., Utik 47a, 1217 Vodice. Prodajalec priporoča, da kupec uporabi dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravi za transport (pri tem lahko uporabi originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino prodajalec ne sprejema.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini prodajalec omogoča tudi zamenjavo izdelka.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ponudnik omogoča vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 15 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. To storite tako, da opozori kurirja dostavne službe, ki naredi reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo prodajalec poskrbel, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja BOŠTJAN PEČUH S.P., LINEA KOZMETIKA, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja BOŠTJAN PEČUH S.P., LINEA KOZMETIKA in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja BOŠTJAN PEČUH S.P., LINEA KOZMETIKA. Včasih se zgodi, da ponudnik ne more zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bo sprejel resno in takoj popravil objavljene informacije. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Pridržuje si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.